”Ars longa, vita brevis.”

Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.

-Hipokrat

”Sanat uzun, hayat kısa, fırsat kaçıcı, deneyim aldatıcı, karar zor.”

En sevdiğim söz işte bu. Son zamanlardaki hayat felsefem.

Nereden çıktı şimdi bu diyebilirsiniz. Şöyle anlatayım:

Hakkımda yazdığım sayfada da söylediğim gibi ben hekim olma yoluna henüz çıktım. Ama açıkçası Latinceye karşı hep bir ilgim vardı. Sanatla ilgilenen herkesin bir nebze ilgisi olmalı zaten.

Carpe Diem” ile başladım, ”Memento Mori” ile devam ettim falan… Neyse konu bu değil.  Konu blog!

Bu blogu neden mi açtım?

Belki biraz nefes almaya ihtiyacım vardı, belki tumblr blogum içimdeki boşluğu doldurmadı. (Belki de bir ödev sonucu açmışımdır!)

Evet, neyse. Kısa kesiyorum. Bu blog tıbba ve sanata ayrılmış bir blogtur. Tıbbın sanatla ne kadar iç içe olabildiğinin kanıtı olacak. Yani benim bir parçam olacak, benim dünyam olacak. Elimden geldiğince sizi de bu dünyaya çekmeye çalışacağım.

Bu nedenle takipte kalın! 🙂

Bir Cevap Yazın

